BİLSEM öğrencilerinin eserleri sergilendi

BİLSEM öğrencilerinin eserleri sergilendi
Sivas Bilim ve Sanat Merkezi öğrencilerinin yıl boyunca hazırladığı çalışmalar, düzenlenen yıl sonu sergisinde ziyaretçilerin beğenisine sunuldu.

Sivas Bilim ve Sanat Merkezi (BİLSEM) tarafından öğrencilerin yıl boyunca hazırladıkları çalışmaların yer aldığı “Yıl Sonu Sergisi” düzenlendi.

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Kültür Merkezinde gerçekleştirilen serginin açılışına Millî Eğitim Müdürü Fatih Erdoğan, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.

731653039-901955722923183-6665075719920311902-n.jpg

Açılış kurdelesini öğrencilerle birlikte kesen Erdoğan, daha sonra sergiyi gezerek öğrencilerin hazırladığı çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Erdoğan, serginin hazırlanmasında emeği geçen öğretmen ve öğrencilere teşekkür ederek başarılarının devamını diledi.

Kaynak:Kemal Çağlayan

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.