BİLSEM öğrencilerinin eserleri sergilendi
Yayınlanma:
Sivas Bilim ve Sanat Merkezi öğrencilerinin yıl boyunca hazırladığı çalışmalar, düzenlenen yıl sonu sergisinde ziyaretçilerin beğenisine sunuldu.
Sivas Bilim ve Sanat Merkezi (BİLSEM) tarafından öğrencilerin yıl boyunca hazırladıkları çalışmaların yer aldığı “Yıl Sonu Sergisi” düzenlendi.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Kültür Merkezinde gerçekleştirilen serginin açılışına Millî Eğitim Müdürü Fatih Erdoğan, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.

Açılış kurdelesini öğrencilerle birlikte kesen Erdoğan, daha sonra sergiyi gezerek öğrencilerin hazırladığı çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Erdoğan, serginin hazırlanmasında emeği geçen öğretmen ve öğrencilere teşekkür ederek başarılarının devamını diledi.
Kaynak:Kemal Çağlayan
Resmi İlanlar
Eğitim

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.