Fenerbahçe'de yeni sezon öncesi sağlık kontrolleri başladı
Yeni sezon öncesi hazırlıklarına start veren Fenerbahçe'de futbolcular ve teknik kadro sağlık kontrolünden geçiyor. Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamaya göre; teknik direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve belirlenen bazı futbolcular, sponsor hastane olan Medicana Ataşehir Hastanesinde detaylı sağlık taramasına tabi tutuldu.
Detaylı tetkikler gerçekleştirildi
Sağlık kontrolleri kapsamında ilk olarak EKG (elektrokardiyografi) ölçümleri ve kan tetkikleri gerçekleştirildi. Ardından sporculara efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testler uygulandı. Rutin kontroller; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde yapılan detaylı muayenelerle tamamlandı.
Kontroller yarın da sürecek
Yeni sezon öncesinde oyuncuların fiziksel durumlarının eksiksiz olarak raporlanmasını amaçlayan rutin sağlık kontrollerinin, yarın da gruplar halinde devam edeceği bildirildi. Kontrollerin tamamlanmasının ardından sarı-lacivertli ekibin yeni sezon hazırlık kampı çalışmalarına hız vermesi bekleniyor.
Kaynak:Anadolu Ajansı

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.