Fenerbahçe'de yeni sezon öncesi sağlık kontrolleri başladı

Fenerbahçe'de yeni sezon öncesi sağlık kontrolleri başladı
Fenerbahçe Futbol A Takımı, 2026-2027 sezonu hazırlıkları kapsamında rutin sağlık kontrollerine başladı. Teknik direktör İsmail Kartal, teknik heyet ve bazı futbolcular sağlık taramasından geçti.

Yeni sezon öncesi hazırlıklarına start veren Fenerbahçe'de futbolcular ve teknik kadro sağlık kontrolünden geçiyor. Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamaya göre; teknik direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve belirlenen bazı futbolcular, sponsor hastane olan Medicana Ataşehir Hastanesinde detaylı sağlık taramasına tabi tutuldu.

Detaylı tetkikler gerçekleştirildi

Sağlık kontrolleri kapsamında ilk olarak EKG (elektrokardiyografi) ölçümleri ve kan tetkikleri gerçekleştirildi. Ardından sporculara efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testler uygulandı. Rutin kontroller; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde yapılan detaylı muayenelerle tamamlandı.

Kontroller yarın da sürecek

Yeni sezon öncesinde oyuncuların fiziksel durumlarının eksiksiz olarak raporlanmasını amaçlayan rutin sağlık kontrollerinin, yarın da gruplar halinde devam edeceği bildirildi. Kontrollerin tamamlanmasının ardından sarı-lacivertli ekibin yeni sezon hazırlık kampı çalışmalarına hız vermesi bekleniyor.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.