Gezen Sinema Tırı ilçe sakinleriyle buluştu!
Sivas'ın Ulaş ilçesinde, Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından hayata geçirilen "Gezen Sinema Tırı" projesi kapsamında anlamlı bir kültür-sanat etkinliği düzenlendi. Beyaz perdeyi sinema salonu bulunmayan ilçelere taşıyan tır, bu kez Ulaşlı vatandaşlara nostaljik bir sinema gecesi yaşattı.
Etkinlik Müzik Dinletisiyle Başladı
Sivas Valiliği himayesinde, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü koordinasyonunda gerçekleştirilen organizasyon, Ulaş Demokrasi Meydanı bahçesinde kuruldu. Akşam saatlerinde meydanı dolduran ilçe sakinleri için hazırlanan program, sinema gösterimi öncesinde kulakların pasını silen keyifli bir müzik dinletisiyle başladı.

Açık Havada Beyaz Perde Keyfi
Müzik programının ardından, Gezen Sinema Tırı'nın dev ekranında açık hava sinema gösterimi gerçekleştirildi. Yaz akşamında açık havada film izlemenin tadını çıkaran vatandaşlar, kurulan platform önünde keyifli anlar yaşadı.
Ulaşlıların yoğun ilgi gösterdiği film gösterimine; Ulaş Belediye Başkanı Turan İlbey, Kaymakamlık Yazı İşleri Müdürü Rabia Alıç ve çok sayıda vatandaş katılım sağladı. İlçe sakinleri, bu tür sosyal ve kültürel faaliyetlerin ilçelerinde düzenlenmesinden duydukları memnuniyeti dile getirerek, emeği geçen kurumlara teşekkürlerini iletti.
Kaynak:Anadolu Ajansı

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.