Gürün yeşile ve renklere bürünüyor: Belediyeden hummalı peyzaj çalışması
Sivas’ın doğası ve yeşiliyle hayran bırakan ilçesi Gürün’de, bahar ve yaz aylarının gelmesiyle birlikte geniş kapsamlı bir çevre düzenleme harekâtı başlatıldı. Gürün Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, ilçenin estetik görüntüsünü korumak ve yeşil alanları daha bakımlı hale getirmek amacıyla ot biçme, temizlik ve peyzaj çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
Refüj ve kavşaklar rengârenk oldu
Yürütülen hummalı çalışmalar kapsamında ekipler, özellikle ana cadde refüjleri ile kavşaklarda mevsimlik çiçek dikim işlemlerini başarıyla tamamladı. İlçe merkezi ve mahallelerdeki yeşil alanlarda ise estetik görünümü bozan, alerjik reaksiyonlara sebep olabilecek yabani otların temizliği ile çim biçme faaliyetleri periyodik olarak devam ediyor.

"Gürün’ün her mevsimi ayrı bir güzel"
Gürün’ün çehresini değiştiren çevre yatırımları ve peyzaj çalışmaları hakkında açıklamalarda bulunan Gürün Belediye Başkanı Nami Çiftçi, ilçenin doğal güzelliklerine vurgu yaparak şunları kaydetti:
"Güzel ilçemiz, tabiatın canlanmasıyla birlikte adeta yeniden doğdu ve daha da güzelleşti. Gürün’ümüzde her mevsim ayrı bir zarafet, ayrı bir güzellik taşıyor. İlçemiz, her yıl parklarımıza ve refüjlerimize özenle diktiğimiz rengârenk çiçeklerle bambaşka bir görünüme kavuşuyor, renkleniyor. Hemşehrilerimizin ve dışarıdan gelen misafirlerimizin göz zevkine hitap eden, tertemiz ve pırıl pırıl bir Gürün için ekiplerimiz sahada gece gündüz demeden çalışmaya devam edecek."
Kaynak:Elif Elmalı

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.