Konsey, yeniden "Günaydın" dedi
Yayınlanma:
Sivas Kent Konseyi Olağan Genel Kurulu'nda tek aday olarak seçime giren mevcut Başkan Ahmet Necip Günaydın, delegelerin oylarıyla yeniden başkanlığa seçildi.
Sivas Kent Konseyi'nin Olağan Genel Kurul Toplantısı, Fidan Yazıcıoğlu Kültür Merkezi Ergün Göze Salonu'nda gerçekleştirildi.
Genel kurulda başkanlık seçimi de yapıldı. Seçime tek aday olarak katılan mevcut Başkan Ahmet Necip Günaydın, delegelerin oylarıyla yeniden Sivas Kent Konseyi Başkanlığına seçilerek güven tazeledi.

Delegelerin desteğini bir kez daha alan Günaydın, yeni dönemde de Kent Konseyinin çalışmalarını ortak akıl ve katılımcılık anlayışıyla sürdüreceklerini ifade etti.
Genel kurul, dilek ve temennilerin ardından sona erdi.
Kaynak:Ömer Ün

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.