Özçoban: “Sivasspor’u kayyuma bırakmam”
Sivasspor’da başkanlık konusunda yaşanan belirsizlik sona ermek üzere. Kırmızı-beyazlı kulüpte Burak Özçoban’ın yeniden başkanlığa seçilmesi beklenirken, tecrübeli isim camiaya önemli mesajlar verdi.
Kulübün sahipsiz kalmasına izin vermeyeceğini belirten Özçoban, “Kulübü kayyuma götürmem. Sivasspor’a sahip çıkacağım. Bu süreçte herkesten destek bekliyorum” ifadelerini kullandı.
Yeni sezon öncesinde yönetim yapılanmasının netleşmesi beklenirken, camiada gözler yapılacak resmi açıklamalara çevrildi. Özçoban’ın göreve gelmesi halinde hem mali yapı hem de sportif planlama konusunda çalışmaların hız kazanması bekleniyor.
Sivasspor’da başkanlık düğümünün kısa süre içinde tamamen çözülmesi ve yeni yönetimin yol haritasını açıklaması bekleniyor.
Kaynak:Hayrullah Ağkaş

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.