Paşabahçe'de masa tepkisi!
Yayınlanma:
Sivas Paşabahçe Mesire Alanı'nda piknik yapmak isteyen bir vatandaş, bazı kişilerin masa üzerine örtü ve poşet bırakarak saatler öncesinden yer ayırdığını ifade ederek bu duruma çözüm bulunmasını istedi.
Sivas Paşabahçe Mesire Alanı'nda yaşanan masa ayırma uygulaması vatandaşların tepkisini çekti.
Bir vatandaş, yan yana bulunan 6 masanın ve birçok masanın üzerine örtü ile poşet bırakılarak ayrıldığını ancak masayı kendileri için ayıran kişilerin ne zaman geleceğinin belli olmadığını ifade etti.
Yetkililere çağrıda bulunan vatandaş, girişte masalar için düzenleme yapılmasını ya da uzun süre boş bırakılan masalardaki eşyaların güvenlik görevlilerince kaldırılarak gelen ziyaretçilerin kullanımına sunulmasını istedi.
Kaynak:Bilal Hasdemir
Gündem

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.