Sivaslı Başkan AK Parti'ye geçti! Rozetini Erdoğan taktı

Sivaslı Başkan AK Parti'ye geçti! Rozetini Erdoğan taktı
Keçiören Belediye Başkanı hemşehrimiz Mesut Özarslan, bugün AK Parti'ye katıldı.

Partilerinden istifa eden iki belediye başkanı, AK Parti’ye katıldı. Katılım töreni, AK Parti Genel Merkezi’nde gerçekleştirilen Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı kapsamında yapıldı.

Toplantıya katılan belediye başkanları için düzenlenen törende rozetleri Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan taktı.

Törende konuşan Erdoğan, partiye katılan belediye başkanlarını tebrik ederek, “Bugün yeni belediye başkanlarımızı bağrımıza basıyoruz. AK Parti’ye hoş geldiniz diyorum” ifadelerini kullandı.

Katılım töreni, AK Parti’nin Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’nda gerçekleşirken, yeni katılımların siyasi kulislerde de dikkat çektiği belirtildi.

Kaynak:Süleyman Yıldız

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.