Sivas'ta minik sporculardan büyük mücadele

Sivas'ta minik sporculardan büyük mücadele
Sivas'ta düzenlenen Masa Tenisi Minikler Ferdi İl Birinciliği Müsabakalarında minik sporcular, dereceye girebilmek için kıyasıya mücadele etti.

Sivas Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ile Sivas Masa Tenisi İl Temsilciliği organizasyonunda düzenlenen Masa Tenisi Minikler Ferdi İl Birinciliği Müsabakaları tamamlandı.

2025-2026 Spor Faaliyetleri Programı kapsamında gerçekleştirilen organizasyon, Mecnun Otyakmaz Spor Salonu'nda yoğun katılımla yapıldı. Minik sporcuların mücadele ettiği müsabakalarda heyecan dolu karşılaşmalar yaşanırken, dereceye girebilmek için kıyasıya rekabet edildi.

masa-tenisi-minikler-ferdi-3.jpgTurnuva sonunda başarılı olan sporcular için ödül töreni düzenlendi. Dereceye giren sporculara madalyaları; Sivas Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Destek Hizmetleri Şube Müdürü ve Masa Tenisi İl Temsilcisi Aydın Arslandoğan, Spor Faaliyetleri Şube Müdürü Ufuk Demir, Tesis Amiri Mehmet Özlü ile İşitme Engelliler Masa Tenisi Teknik Kurul Başkanı Mutlu Özdemir tarafından takdim edildi.

masa-tenisi-minikler-ferdi-1.jpg

Ödül töreninde konuşan Aydın Arslandoğan, müsabakalara katılan tüm sporcuları tebrik ederek, “Derece elde eden sporcularımızı kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz” ifadelerini kullandı.

Kaynak:Adem Sabit Nalbant

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.