Sivas'ta öğrenciler okula güle oynaya veda etti

Sivas'ta öğrenciler okula güle oynaya veda etti
Sivas'ın Zara ilçesinde düzenlenen sene sonu şenliğinde halk oyunları ve mehteran gösterisi yapıldı.

Sivas'ın Zara ilçesinde Halil İbrahim Çifçi İlkokulu ve Ortaokulu, sene sonu şenliği düzenledi. Okul bahçesindeki etkinliğe mehter takımının yanı sıra Sivaslı aşıklar da katıldı. Mehter takımının ezgileri alık toplarken Sivaslı aşıklar Aşık Eseri ve Aşık Kaptani'nin atışmaları beğeni topladı. Öğrenciler, koro bağlama ve koro müziğin yanı sıra halk oyunları gösterisi yaptı. Katılımcıların beğenisini toplayan etkinlik, izleyenlerden tam not aldı.

aw734276-02.jpg

Etkinlik ile ilgili konuşan okul müdürü Mustafa Koçak; Türk geleneğini öğrencilerine yakından tanıtmak ve farkındalık oluşturmak istediklerini söyleyerek eğitim öğretim dönemi boyunca emek veren öğretmenlerine ve öğrencilerine teşekkür etti.

Kaynak:İhlas Haber Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.