Hastaneler Aylar Sonrasına Gün Veriyor

Bu Sağlık Bakanı ne yapar.

Daha doğrusu Pandemi Bakanı.

Dünya Covit şokunu çoktan attı üzerinden ama bize yapıştı kaldı sanki.

Hasta randevu sistemi çalışmıyor.

Hastaneler aylar sonrasına gün veriyor.

Doktorlar hasta bakmıyor...

Ama ortada ne sağlık Bakanı var ne de bu derdi dillendiren bir yetkili.

AK Partinin yereldeki yöneticileri, çiçek böcek resmi ya da falan gelmişti biz de filana gittik türünden ağırlama paylaşımları yerine; sosyal medyadan bu derdi dile getirseler, o zaman bile sorun ekseriyetle çözülür ama kendilerini kapıda karşılayanlarla kötü olmak istemiyorlar belli ki.

Bu durum rastgele bir durum değil. Bir seçim arefesinde profesyonelce yönetilen bir süreç yaşanmakta.

AK Partiyi en güçlü olduğu yerden vuruyorlar.

Sağlık Bakanı asla, sağlık teşkilatına hakim değil.

Kontrol ekseriyetle Devlet- Millet düşmanı marjinal grupların eline geçmiş olmalı.

Vatandaş sağlıktaki devrimin konfor kredisiyle, sıkıntının geçici olduğuna yorup biraz daha zaman tanımakta.

Ama iş zannımızca göründüğünden daha vahim.

Elimizden, uyarmaktan başka bir şey gelmiyor.

Belki bir duyan olur...

Önceki ve Sonraki Yazılar
YAZIYA YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Haydar Mermer Arşivi

BIÇAK KEMİĞE DAYANDI!

24 Haziran 2026 Çarşamba 12:52

ESKİ TÜRKİYECİ…

23 Haziran 2026 Salı 14:45

BİR SORU DA BİZ SORALIM!

21 Haziran 2026 Pazar 12:36

GÖZÜNÜZ AYDIN!

14 Haziran 2026 Pazar 15:53

KOLAY OLMADI TABİ…

13 Haziran 2026 Cumartesi 16:31

YÜREĞİNİZ FERAHLADI MI?

07 Haziran 2026 Pazar 14:29

ŞAKA MI? KABUS MU?

05 Haziran 2026 Cuma 10:08

HAYIRLI OLSUN…

25 Mayıs 2026 Pazartesi 11:39

YALANI GERÇEK GİBİ KONUŞUYORLAR

22 Mayıs 2026 Cuma 15:43

Ölümden hayat çıkar mı?

21 Mayıs 2026 Perşembe 11:58