Ben Ne Dersem O!

Hep geri geri gider olduk.

Şaşkın ördek misali...

Köprü ve otoyollardan, OGS kaldırılıp sadece HGS kalmış.

Sebep, karışıklığın önüne geçmekmiş.

Günlük kullandığım için, HGS’nin hatalı okuması ya da okumaması sebebiyle ödediğim cezayı ben bilirim.

Bu yüzden OGS’ye geçmiş de, aylar sonra haberim olan cezalardan kurtulabilmiştim.

Şimdi döndük başa.

Kendileri için sistem basitleşebilir ama Vatandaş için hiç öyle olmayacak.

Dert delinin başına...

Yüzbinlerce insanın mağduriyeti artarak devam edecek.

İşin kötüsü alternatif kalmadığı için kaçış da mümkün değil.

Halbuki OGS cihazı makul bir fiyata çekilip, sistem OGS’de birleştirilseydi mağduriyet kalkacaktı.  

Nefes alsın yeter diye, ipini koparanı üniversiteye doldurma kararının şaşkınlığı geçmeden, bu kez de Karayolları doksana taktı.

Eskiden saha ve alan araştırması yapılır, uygulamanın verimliliği tartışılırdı.

Şimdi, ibrikçi başı misali "Ben ne dersem o" diyorlar.

Bürokratın nesine gerek.

Cezayı çeken vatandaş.

Küfrü yiyen hükümet...

Önceki ve Sonraki Yazılar
YAZIYA YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Haydar Mermer Arşivi

BIÇAK KEMİĞE DAYANDI!

24 Haziran 2026 Çarşamba 12:52

ESKİ TÜRKİYECİ…

23 Haziran 2026 Salı 14:45

BİR SORU DA BİZ SORALIM!

21 Haziran 2026 Pazar 12:36

GÖZÜNÜZ AYDIN!

14 Haziran 2026 Pazar 15:53

KOLAY OLMADI TABİ…

13 Haziran 2026 Cumartesi 16:31

YÜREĞİNİZ FERAHLADI MI?

07 Haziran 2026 Pazar 14:29

ŞAKA MI? KABUS MU?

05 Haziran 2026 Cuma 10:08

HAYIRLI OLSUN…

25 Mayıs 2026 Pazartesi 11:39

YALANI GERÇEK GİBİ KONUŞUYORLAR

22 Mayıs 2026 Cuma 15:43

Ölümden hayat çıkar mı?

21 Mayıs 2026 Perşembe 11:58