Geç Mi Kaldık Ne

Bir erkeğin, erlik karakteri bozulursa:

- Yürüyüşü değişir.

- Konuşması değişir.

- Aşırı kibarlaşır.

- Hareketleri yumuşar.

- Korkaklaşır.

- Bakımlı olur, süslenir...

Bir Kızın / Kadının karakteri bozulursa;

- Yürüyüşü değişir.

- Konuşması değişir.

- Kabalaşır, sertleşir, galiz küfürler eder.

- Gözüpek olduğunu ispata çalışır.

- Kavgacıdır.

- Pejmurdeleşir.

- Pasaklı ve bakımsızdır...

Hani meşhur sözdür "haddini aşan zıddına inkilap eder."

Kadının alternatifi erkek, erkeğin ki kadındır.

Bu iki cins birbirinin rakibi değil, tamamlayıcısıdır.

Ancak;

Erkekleşen kadın erkeği,

Kadınlaşan erkek de kadını tamamlayamaz.

Her ikisi de, kendi türünün bir arızalısı olur ve öyle de kalır.

Allah Resulünün; erkeğe benzeyen kadına da, kadına benzeyen erkeğe de lanet etmesi boşuna değildir.

Aman ha aman!

Son zamanlarda böylesi tiplere çok rastlar olduk.

Allah bu milleti böyle afetlerden uzak eylesin.

Diyeceğim ama geç mi kaldık ne

Önceki ve Sonraki Yazılar
YAZIYA YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Haydar Mermer Arşivi

BIÇAK KEMİĞE DAYANDI!

24 Haziran 2026 Çarşamba 12:52

ESKİ TÜRKİYECİ…

23 Haziran 2026 Salı 14:45

BİR SORU DA BİZ SORALIM!

21 Haziran 2026 Pazar 12:36

GÖZÜNÜZ AYDIN!

14 Haziran 2026 Pazar 15:53

KOLAY OLMADI TABİ…

13 Haziran 2026 Cumartesi 16:31

YÜREĞİNİZ FERAHLADI MI?

07 Haziran 2026 Pazar 14:29

ŞAKA MI? KABUS MU?

05 Haziran 2026 Cuma 10:08

HAYIRLI OLSUN…

25 Mayıs 2026 Pazartesi 11:39

YALANI GERÇEK GİBİ KONUŞUYORLAR

22 Mayıs 2026 Cuma 15:43

Ölümden hayat çıkar mı?

21 Mayıs 2026 Perşembe 11:58