İsraf Mı Faiz Mi

İsraf mı daha büyük felaket, yoksa faiz mi deseniz, ben israf derdim.

Zira faiz ile hatta zulüm ile devlet hüküm sürebilir

Kaldı ki Dünya üzerinde yüzlerce devlet faiz ile varlığını koruyabilmektedir.

Ancak Müslim, gayrimüslim fark etmez, israf ile ayakta kalmak mümkün değildir.

Bir farkı varsa, belki Müslüman bir toplumun israfı gazabı ilahiyi daha fazla celbeder...

Lükse yetişememek ya da lüksün fakiri olmak ta bir israftır.

Bir süredir Halkımız mecburen de olsa israf etmiyor, edemiyor.

Şimdi sıra devlette.

Aksi halde bizi kimse kurtaramayacak…

Önceki ve Sonraki Yazılar
YAZIYA YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Haydar Mermer Arşivi

BIÇAK KEMİĞE DAYANDI!

24 Haziran 2026 Çarşamba 12:52

ESKİ TÜRKİYECİ…

23 Haziran 2026 Salı 14:45

BİR SORU DA BİZ SORALIM!

21 Haziran 2026 Pazar 12:36

GÖZÜNÜZ AYDIN!

14 Haziran 2026 Pazar 15:53

KOLAY OLMADI TABİ…

13 Haziran 2026 Cumartesi 16:31

YÜREĞİNİZ FERAHLADI MI?

07 Haziran 2026 Pazar 14:29

ŞAKA MI? KABUS MU?

05 Haziran 2026 Cuma 10:08

HAYIRLI OLSUN…

25 Mayıs 2026 Pazartesi 11:39

YALANI GERÇEK GİBİ KONUŞUYORLAR

22 Mayıs 2026 Cuma 15:43

Ölümden hayat çıkar mı?

21 Mayıs 2026 Perşembe 11:58