Temel Amca…

“Gelişmeleri endişeyle takip ediyoruz” derlerdi eskiden.

Amerika’yı kastediyorum.

Ülkemizi suçlayarak terbiye etmek ve yön vermek istedikleri bir konuda, böyle açıklama yaparlardı.

Diplomasi diliyle sonuç alamayınca, artık alenen tehdit ettikleri için olsa gerek; son zamanlarda çok duymaz olduk sanki.

Amerika’nın bile terk ettiği diplomatik suçlama terkibi, benim aklıma nerden mi düştü

Temel amca düşürdü aklıma.

Taksimdeki bombalı saldırı sonrasında aynen böyle demiş.

“Gelişmeleri endişeyle takip ediyoruz”

Mübarek, kendini Amerikan fahri konsolosu falan zannetmeye başladı herhal.

Gerçi, artık ona bile şaşırmayız artık ya!..

Önceki ve Sonraki Yazılar
YAZIYA YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Haydar Mermer Arşivi

BIÇAK KEMİĞE DAYANDI!

24 Haziran 2026 Çarşamba 12:52

ESKİ TÜRKİYECİ…

23 Haziran 2026 Salı 14:45

BİR SORU DA BİZ SORALIM!

21 Haziran 2026 Pazar 12:36

GÖZÜNÜZ AYDIN!

14 Haziran 2026 Pazar 15:53

KOLAY OLMADI TABİ…

13 Haziran 2026 Cumartesi 16:31

YÜREĞİNİZ FERAHLADI MI?

07 Haziran 2026 Pazar 14:29

ŞAKA MI? KABUS MU?

05 Haziran 2026 Cuma 10:08

HAYIRLI OLSUN…

25 Mayıs 2026 Pazartesi 11:39

YALANI GERÇEK GİBİ KONUŞUYORLAR

22 Mayıs 2026 Cuma 15:43

Ölümden hayat çıkar mı?

21 Mayıs 2026 Perşembe 11:58