Tohum Ekmeye Devam Etmek İstiyoruz

Bazıları soruyor; “Bu Telaşın Nedir Hoca ” diye. Ben de cevap vereyim.

Hz. Peygamber, ''Kıyametin koptuğunu görseniz de elinizdeki fidanı dikiniz'' buyuruyorlar...

Evet, biz de fidan dikmeye, tohum ekmeye devam etmek istiyoruz...

İşin aslı bundan ibarettir...

Telaşımızın özü budur...

Önceki ve Sonraki Yazılar
YAZIYA YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Orhan Arslan Arşivi

Yaşadığım şehrin sokakları

22 Haziran 2026 Pazartesi 09:16

Başarının temeli çalışmaktır

15 Haziran 2026 Pazartesi 09:29

GENÇLER AYDINLIK YOLUN YOLCUSU OLMALIDIR

08 Haziran 2026 Pazartesi 09:16

Bayram yardım seferberliği

01 Haziran 2026 Pazartesi 09:13

VATANIMIZI, DEVLETİMİZİ SEVİYORUZ

24 Mayıs 2026 Pazar 10:26

Türküler ve bayram heyecanı

18 Mayıs 2026 Pazartesi 11:04

ÜLKE OLARAK DÜNYA MAZLUMLARININ UMUDUYUZ

14 Mayıs 2026 Perşembe 11:19